Едно от най-трудно достижимите цели на маркетолозите в днешно време е да накарат потребителите да акостират в даден уеб сайт. Въпреки невероятния прираст в онлайн обществото през последните години, съревнованието в ангажирането на потребители никога не е било по-ожесточено. Маркетолозите търсят всякакви канали за инвестиция в реклама, давайки изобилие от своите финанси за постигане на различни цели. Най-нашумелият начин за реклама в днешно време е чрез т.нар. PPC (pay per click) ad в различни комуникационни мрежи. Всичко това е с цел постигане на повече трафик към уеб базираните места на даден бизнес. За да разберем каква връзка има блогът с това, трябва да обърнем внимания на първоначалната цел на интернет – споделянето на информация.
Обичайно хората посещават даден уеб сайт, защото проявяват интерес. Въпреки че звучи много просто, повечето маркетолози забравят този факт и влагат своята енергия и пари в увеличаването на трафика към уеб сайт, който всъщност не притежава съдържание, което ангажира. Хората, които не са обвързани има много по-малка вероятност да откликнат на call to action призивите, както и не биха били в състояние да споделят уеб сайта в социалните мрежи и т.н., което в добрия случай би довело до т.нар. органичен трафик. Притежанието на активен и добре воден блог във Вашия уеб сайт, ще помогне в решаването на някои ключови проблеми и то по много начини.
Няма коментари:
Публикуване на коментар